Často kladené otázky
Všechny naše produkty jsou pod zárukou dovozce nebo výrobce. Vadný výrobek můžete doručit s fakturou nebo záručním listem do nejbližšího autorizovaného technického servisu. Informace o autorizovaném technickém servisu naleznete v záručním listu a uživatelských příručkách. V naší struktuře nemáme technickou službu. Produkty, které nám zašlete v rámci záruky, zasíláme autorizovaným servisům a dodavatelům vaším jménem a čekáme na výsledek. Náklady na dopravu výrobků zaslaných k nám v rámci záruky náleží našim zákazníkům. Odesláním nebo odesláním vadného produktu přímo do autorizovaného servisu získáte rychlejší výsledky. Pokud máte problém s Autorizovaným servisem, můžete nás kontaktovat.
Pokud chcete zrušit objednávku před jejím odesláním, musíte nám zaslat svůj požadavek na číslo 775 413 470 do 14:00 v den zadání objednávky. Pokud je vaše objednávka na cestě, budete o této situaci informováni a budete muset produkt obdržet pro proces vrácení..
Objednávku můžete odeslat na níže uvedenou adresu do 15 dnů od data přijetí.
Produkty, které mají být vráceny, nám musí být zaslány v kompletním, nepoškozeném, originálním balení a se všemi kopiemi faktur s vysvětlujícím dopisem. Nákupy na našich stránkách se nemění. Vrácení je možné pouze podle výše uvedeného postupu. Vracet produkty nabízené k prodeji v kampaních vytvořených pro zvláštní příležitosti (Valentýn, Den matek, Nový rok atd.) není možné. Ale postup vrácení platí, pokud je u produktu závada. Výrobek musíte zaslat s původní fakturou a fakturu vložit do balíčku, který odešlete. Vrácení zboží zaslané bez faktury nelze přijmout. Poté, co se k nám dostane vaše žádost o vrácení, bude stačit zaslat váš produkt nebo produkty na naši adresu prostřednictvím společnosti Cargo.
Pokud je produkt v dodaném balíku poškozený, promáčklý nebo mokrý: Pokud si všimnete situace při doručování, balík nepřebírejte. Pokud jste si všimli situace po doručení: Bylo by užitečné vyfotit produkt a krabici. Je třeba připravit zprávu s popisem situace na čistý a čistý papír formátu A4. Záznam musí obsahovat číslo objednávky a faktury, dále jméno, příjmení a podpis. Zavolejte prosím našemu oddělení služeb zákazníkům na čísle 775 413 470a poskytněte informace. Po provedení výše uvedených postupů vám budou produkty zaslány zpět v dobrém stavu a náš zástupce vám sdělí, co musíte s poškozeným balíkem udělat.
Všechny výrobky, u kterých byly zjištěny závady autorizovanými technickými jednotkami, lze vrátit, ale vrácení bez omluvy nelze provést v následujících případech:
- Produkty mimo rozsah
Otevřené nebo poškozené obaly v želatině, blistrech nebo vakuově balených produktech
DVD, VCD, kniha, časopis atd. kopírovatelné produkty
Spodní prádlo a vypraný textil
Potravinové produkty Výživové doplňky (jídlo, nápoje atd.)
Rychlá spotřeba a doplňky výživy bez ochranných pásů (krém, šampon atd.)
Produkty na speciální objednávku (nábytek, dárkové předměty na zakázku)
Produkty s předem specifikovanou vadou se slevou ve výstavní / příležitostné rohové uličce
Všechny použité produkty (i když jsou vhodné pro období vrácení a výměny z důvodu ztráty jejich prodejnosti, nelze je vrátit ani vyměnit)
Produkty s poškozeným obalem: Produkt, který má být vyměněn, musí být v perfektní, kompletní a originální krabici jako v době nákupu. Produkty, které nelze dodat kompletní a nepoškozené s krabicí, obalem a standardním příslušenstvím, pokud existuje, nelze vrátit ani vyměnit. Pokud je obal vráceného produktu poškozen uživatelem, a proto je ztracena možnost dalšího prodeje produktu za plnou cenu, bude během procesu vrácení uplatněna srážka 20 % a odpovídajícím způsobem vám bude vrácena částka.
Soulad produktu s podmínkami vrácení bude zkontrolován naším příslušným oddělením a bude provedeno vaše vrácení. Refundace plateb kreditní kartou jsou převedeny na váš účet nejpozději do 2 pracovních dnů dle fungujícího systému bank. Tento proces je zcela závislý na bance, ke které je vaše kreditní karta připojena, a naše společnost nemůže do vaší banky zasahovat. Při platbách převodem peněz získáte číslo účtu tak, že vás kontaktujeme a peníze vám budou vráceny nejpozději do 3 pracovních dnů
V některých případech od vás vaše banka požaduje informace o ústním potvrzení objednávky. V takových případech se ujistěte, že jsou vaše údaje registrované ve vaší bance aktuální, aby vás vaše banka mohla kontaktovat. (!) Vaše objednávka může být zrušena z důvodu nedostupnosti vašeho telefonního čísla během bezpečnostní kontroly. Z tohoto důvodu se ujistěte, že vámi zadané kontaktní informace jsou správné. Tyto kontaktní údaje budou použity pro všechny druhy informací o vaší objednávce.
Poslat zprávu
Pro své dotazy, návrhy a podporu můžete použít kontaktní formulář.
Reamedix s.r.o.
Přátelství 35, Praha 10, Uhříněves 10400
+420 775 413 470